Friday, December 9, 2011

... Fikiran saya terus membawa saya kembali ...

kadang-kadang fikiran saya hilang dalam fikiran anda .. cara bahawa suara anda berbunyi ...cara yang anda menyentuh hati saya ..bagaimana anda dengar .. kemudian berpandukan saya perlahan-lahan ke arah yang betul menunjukkan saya kekuatan untuk menghadapi ketakutan yang tidak realistik i menghadapi ... dan bagaimana menyedihkan adalah bahawa kita terpaksa biarkan ia pergi .. i masih hilang dalam memori anda..menghidupkan kembali tarian kita berkongsi ..Saya berterima kasih untuk masa yang kita telah bersama-sama .. i masih berasa anda berhampiran saya ..dan im masih bekerja melalui kesakitan antara kamu tidak lagi di sini ..jadi saya berjalan dalam penentuan hidup dalam keadaan gembira gembira fikiran .. dan i akan mencari keselesaan saya dalam pendirian ... kerana hati saya meluncur ke elses seseorang genggam .. dan dengan hati yang berharap beliau mengekalkan ia selamat ... tetapisehingga kurang percaya kadang-kadang dalam manusia ... kebimbangan had saya daripada berdiri kukuh dalam Pengetahuan itu.sesungguhnya saya akan berusaha untuk bergerak lebih ke hadapan dengan setiap langkah bernafas. <3